Lovely körömlakk

by - április 13, 2012
Talán még tavaly nyáron láttam sok olyan képet, amin a körmüket teljesen fehérre festik, mindenféle minta nélkül és sokat gondolkoztam azon, nekem hogy állna. Végül nem jutottam álláspontra, így annyiban is maradt a dolog. Pár napja viszont megint eszembe jutott és elhatároztam, hogy végre kipróbálom. Azonban egy problémával találtam magam szembe: teljesen tönkrement a fehér körömlakkom.

Hiába volt használatban, csak francia manikűrözéshez kellett, így nem érződött, hogy ennyire vacak lenne: csomós, nem jó az állaga, csúnyán fest, ráadásul órák alatt sem szárad meg rendesen. Ezért volt szükségem mindenképp egy újra (a másikat természetesen kuka). Így jutottam hozzá a Lovely Color Mania fehér színű körömlakkjához. Ilyen fajta lakkom még nem volt, de a boltban alaposan szemügyre vettem. Megnéztem, milyen állagú, milyen az ecset vége, persze nem voltak nagy kritériumaim, csak normálisan lehessen használni.

vakuval

A csomagolásával annyi bajom van, hogy viszonylag lapos az üveg, így nekem festés közben kétszer is felborult, szerintem praktikusabb a szélesebb. Magát a körömlakkot elég hígnak mondanám, de ez csak akkor zavaró, ha túl sokat viszünk fel az ecsetre, ami teljesen felesleges, mert úgyis lefolyik. Én két rétegben vittem fel, így is elég egyenletesen fed, bár lehet elbírná a harmadikat is. Szerencsére elég gyorsan szárad. A tartósságáról még nem igazán tudok mit mondani, az eddigi két napot jól bírta, viszont az előbbi mosogatás hatására két körmömön lepattogzott (a kép a mosogatás előtt készült), remélem még két napot azért kibír.

Összességében meg vagyok elégedve a körömlakkal és az eredménnyel is. Örülök, hogy végre elhatároztam magam.

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. A Lovely lakkok jók. Szerintem nagyon tartósak is. Azt hiszem most nyáron 4-et vettem, amikor akciós volt, de nem bántam meg. Szép a színe is(2 rétegben), és sokiág bírja, de könnyen lemosható. :)

    VálaszTörlés