Balea Kókuszos Testápoló

by - augusztus 26, 2012
Még tavasszal vásároltam ezt a testápolót, hogy nyaralásokra legyen mit magammal vinni. Most ugyebár nem otthon vagyok (hanem páromnál Budapesten) és ezt hoztam magammal, folyamatos használat mellett pedig jobban kiérződnek a jó és rossz tulajdonságok. Mint az a tubusra is rá van írva, egy 'bodylotion'-ról van szó, azaz összetevőiben eltér a tégelyes kiszerelésű társától, ezért érdemes külön is megemlíteni. Állaga ezáltal hígabb, inkább olajosabb, mint krémes.


A csomagolásban semmi különös nincs, strapabíró, a kupak jól zár, utazásokra tökéletes. Nagyon kellemes kókusz illata van, ami nem túl erős, pont megfelelően intenzív és órákkal később is érződik a bőrömön. Nagyon hamar beszívódik, pár perc bőven elég neki, ezért reggelente, ha szükségem volt egy kis testápolásra, ezt vettem elő. A jó tulajdonságai számomra ennyiben ki is merülnek. A leírás szerint normál bőrre ajánlott, a lábam szárazságával sajnos már nem is birkózik meg (folyamatos használat mellett sem). Eleinte még érződik a hidratáló hatása, használat után pár órával viszont még szárazabb, mint előtte volt. A karomon és vállamon jól teljesít, tényleg csak a szárazabb bőrnek nem elég, ezért aki komolyabb hidratálást igényel, annak nem ajánlom.


Az ára 500ft alatt van (a szokásos 200ml-t kapjuk meg érte), de az alacsony hidratálóhatása miatt nem venném újra. A maradékot természetesen elhasználom, jelenleg úgyis rá vagyok kényszerülve.

A képek minőségéért pedig bocsánat, nem hoztam magammal fényképezőgépet, de mindenképp saját képeket szerettem volna felrakni. Eredetileg nem is terveztem posztot, amíg itt vagyok, de kicsit már hiányzott a blogolás :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem a tégelyes volt meg... imádtam az illatát NAGYON ,de nem nagyon hidratált :( így nem is vettem újra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról is volt már régebben poszt, nekem is volt olyanom (mostanában fogyott el). Én annak az illatát a vége fele már nem annyira szerettem, ez szerintem finomabb :)

      Törlés