Nail of the Day

by - augusztus 10, 2012
Először is elnézést szeretnék kérni, hogy így szó nélkül eltűntem. Múlthét pénteken (az utolsó nyári gyakorlati napom után) lementünk a Balatonra, szerdán viszont már itthon kellett lennem a virágkarneváli próbák miatt, ami most rengeteg időt elvesz.

A legelső próbán le is tört a bal hüvelykujjamon a köröm, úgyhogy ma rendbe tettem a körmeim (a két hüvelykujj kivételével csak reszeltem őket). Ez a körömfestés szerencsére nem sok időt és nem sok tudást igényel, mégis mutatós.


Ezt a párosítást már régóta ki szerettem volna próbálni: az alap nem más, mint a Moyra 64-es neon pink, a gyűrűs ujjakra pedig átlátszó körömlakkal ezüst csillámot tettem. Ez utóbbi nem lett túl egyenletes, de ezt már csak a képeken vettem észre.



Legközelebb csak kis szemű csillámot fogok használni, ez a nagyobb szemű nem mutat olyan jól, ráadásul csomókba gyűlt, ezért nem lett szép egyenletes. Mindenesetre imádom ezt az összeállítást, remélem nektek is tetszik.

You May Also Like

0 megjegyzés