Őszi kívánságlista

by - augusztus 21, 2012
Készítettem egy rövidebb listát arról, hogy mire lesz szükségem a következő hónapokban. Mivel lassan itt az ősz (én a nyár hátralévő napjait Budapesten töltöm, így nem is leszek itt), elengedhetetlenek a melegebb ruhák, de felírtam egy-két sminkterméket is, amit jó lenne beszerezni. Íme az aktuális 'wish list'-em:

  • Kötött pulcsi, kardigán: Eddig mindig a natúr színeket kerestem, ha hosszú ujjú felsőről volt szó, most viszont kimondottan kerülném ezeket, mert szinte csak drapp felsővel van tele a szekrényem. Legyen színes, vagy fekete, lenge, vagy passzos, teljesen mindegy, csak találjak nekem tetsző darabot.


  • Farmering vagy rövid farmerkabát: az utóbbiból ehhez hasonló fazonút keresek, kizárólag világos színben.
  • Barna, bézs (esetleg fekete) átmeneti cipő, az elegánsabb fajtából. Múltkor már nézelődtem és lett két kiszemeltem is, egy magassarkú és egy balettcipő.


  • Szükségem van persze néhány alapdarabra is: pólók, hosszúnadrág, esetleg legging. Ezekről nincs konkrét elképzelésem, 'valami megtetszik a boltban' alapon fogok vásárolni (de aszimmetrikus pólót még mindig keresek).
  • Sminktermékek közül a szemhéjfesték került fel a listámra. Az Essence Wild Craft TE-ből a Rosewood Hood árnyalat jöhet szóba, de megláttam a Catrice új trendkiadásába tartozó She's a Lady négyes szemhéjpúdert is, rögtön magával ragadott a négy szép színárnyalatával. Esélyes még az Essence Cherry Blossom TE-ből a Dreaming Under a Cherry Tree quattro szemhéjfesték is.


Természetesen van ezer meg ezer másik dolog, amit szívesen megvennék, ezek csak a legfontosabbak (körömnyomdázót is már mióta szeretnék..). Most pedig még kiélvezem, hogy meleg van és kiülök sütkérezni.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is szeretnék egy farmeringet! ^^

    VálaszTörlés
  2. Az átmeneti cipő nálam is szerepel a listán ... Valamint a hosszú ujjú pólók is. :)

    VálaszTörlés