The Body Shop Ajakápoló

by - augusztus 16, 2012
Hivatalos és teljes nevén The Body Shop 100% Natural Lip Roll-on. A 100%-ban természetes összetevőkből álló 10ml-es kis csodának igazi rózsa illata van (az íze is olyan), sajnos sokaknak a wc illatosító jut eszébe róla, ezért aki először próbálkozik ezzel a termékkel, inkább más illattal tegye. Nekem tetszik, ráadásul nem volt választásom, mert kaptam :)


Több jó hidratáló hatású összetevőt is tartalmaz, ami jól ápolja az ajkakat. Egy kis fém golyó segítségével lehet felvinni, így könnyen a megfelelő mennyiség kerül a szánkra, nem ömlik ki belőle feleslegesen, ezért szerencsére lassan fogy.


A csomagolás egyszerű, a műanyag borítás kicsit gagyi minőséget kölcsönöz neki, ennek ellenére azért masszív és ez engem amúgy sem zavar. A kupak is jól zár, a szokásos csavaros megoldás. A címkén csak a termék neve, illata és a legfontosabb adatok szerepelnek, de egy kis fül segítségével ki lehet nyitni, így egyből elénk tárul az összetevők listája. Ez a megoldás nekem nagyon megtetszett.


Inkább olajos, az állaga könnyű, hamar beszívódik (de lehet csak hamar lenyalom). Átlátszó és nagyon szép fényt ad az ajkaknak, így én inkább szájfényként használom, viszont így elég sűrűn újra kell kenni. Nagy szélben sajnos beleragad a hajam, viszont nem lesz tőle ragacsos.


A szép összetevők miatt talán megéri az árát (most néztem, webshopon majdnem 2000ft), de én nem adnék ki ennyit rá, így elég valószínűtlennek tartom, hogy újraveszem. Mindenesetre barátnőmnek hála én is büszkélkedhetek eggyel :) és örülök, hogy kipróbálhattam.

You May Also Like

0 megjegyzés