H&M Duo Nail Polish

by - szeptember 15, 2012
Már tavaly ősszel szerettem volna arany színű körömlakkot venni, de akkor ez valahogy elmaradt, sehol nem találtam a megfelelő árnyalatot. Idén megint fellángolt bennem az érzés, hogy nekem márpedig kell. Viszont nem tudtam eldönteni, hogy csak egy sima lakkot vegyek, vagy csillámos fedőlakkot. Még jó, hogy viszonylag sokáig vacilláltam ezen, mert amint megláttam ezt a gyönyörűséget, tudtam, nekem kell!


Már a csomagolás is nagyon édes, a papírdoboz is viszonylag masszívabb, nem gagyi. Szép a mintája és pont akkora, hogy a két lakk elférjen benne. A hátulján megtalálhatóak a különböző adatok, a két lakk neve és összetevői.


A körömlakkok üvege első ránézésre picinek tűnhetnek, a régi Essence üvegeknél (minimálisan) kisebb. Ennek ellenére ezekben 7ml lakk van. A kupak teljesen kézre esik, könnyű vele dolgozni. Az ecset mérete is pont megfelelő, nem túl széles, de szerintem nem is vékony.



A Back By Noon elnevezést kapta a sima arany színű lakk. Két rétegben vittem fel, mert elsőnek kicsit még csíkozott. Gyönyörű fényes, már ebben is észrevehetünk apró csillámokat, ami metálos csillogást nyújt.



Erre jött az Into The Wild csillámos fedőlakk, ami még csodálatosabbá varázsolja az egészet. Azóta állandóan csak a körmömet nézegetem. A körömlakkok állaga amúgy nagyon jó, nem túl folyós, de nincs is összesűrűsödve. Száradási ideje nem hosszú.



Teljesen oda vagyok értük, külön-külön is megállják a helyüket, de főleg együtt mutatnak jól! Valószínűleg ősszel alig lehet majd mást látni rajtam, abszolút szerelem.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Ez a két lakk együtt tényleg nagyon jól mutat. Más blogon is láttam már és ott is nagyon tetszett, és most megint elvarázsolt. =)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a kettő együtt ! :$ Tökéletes őszi manikűr! Remélem lesz még a H&M-ben! *-*

    VálaszTörlés