Balea Professional Sampon Barna hajra

by - október 09, 2012

Már bő két hónapja használom a Balea Professional Sampont Barna Hajra. Festett és természetes barnáknak is ajánlják, én az utóbbiak közé tartozom. Elég fénytelennek tartom a hajam, ezért valami egyszerű megoldást kerestem.Igazából a hajápolási rutinomban radikális változásokat szeretnék végre hajtani, aminek első lépése a szilikonmentes samponra való áttérés. Mindenképp ki szerettem volna próbálni, saját tapasztalatokat akarok gyűjteni ezzel kapcsolatban. Ani blogján rengeteget lehet erről megtudni, érdemes alaposan átolvasni! Sajnos én csak a vásárlás után vettem észre, hogy a szilikonhoz hasonlóan működnek a különböző proteinek is és abból viszont nincs hiány ebben a samponban, így ezt a projektet (szilikonmentesség szempontjából) nem igazán tekintem sikeresnek. De nem adom fel, következő nekifutásnál az eredeti tervemhez tartom magam és Alterra sampont veszek.

A csomagolásban semmi különös nincs, barna haj - barna tubus. Sajnos már a második használat után leejtettem és letört a kupakjából egy darab, így nem lehetett visszazárni, ezért át kellett öntenem az egészet az előző samponos flakonomba. Alapjába véve szeretem az ilyen tubusokat, de samponnál talán még is jobb a merevített műanyagos megoldás. Az eredeti tubusnak pont megfelelő méretű volt a nyílása, amibe átöntöttem, annak túl nagy és néha kicsit többet öntök a kelleténél, ezért gyorsabban is fogy. De még így is majdnem a fele megvan. A többi Balea termékhez hasonlóan nem vészesek az összetevők (plusz pont, hogy panthenolt is tartalmaz), az ára is kedvező, azt hiszem (akciósan) 469ft volt a 250ml.

Nem kell túl sokat várni ettől a sampontól, megfelelően habzik és jól is tisztít. Nem zsírosodott tőle hamarabb a hajam, de azt vettem észre, hogy a henna a fejbőrömet beszínezi (a hajamat már kevesebb sikerrel). A henna fényesítő hatásából nem sokat éreztem, de lehet fokozatosan segített valamicskét. Az UV-védelme miatt érdemesebb lett volna már tavasszal, nyár elején elkezdeni használni, de akkor még bőven volt a régi samponomból. Viszont hajmosás közben most már kevesebb hajam hullik ki, nem marad a kezemben csomókban, szóval ez egy nagy pozitívum tőle. Az illata nagyon tetszik, az állaga is kellemes. Nemrég megvettem a hozzá való balzsamot is, kíváncsi leszek, hogy fog teljesíteni a kettő együtt.

You May Also Like

0 megjegyzés