Téli kívánságlista

by - november 19, 2012
Most van pár termék, ami még tesztelés alatt áll, nem akarok róluk elhamarkodottan írni, ezért úgy gondoltam, addig összeírom a téli kívánságlistám. Úgyis épp ideje elkezdeni készülni a fagyos, hideg téli napokra. A vastag zokni, sapka-sál-kesztyű már megvan, most az alapdarabokon van a hangsúly, pont a leglényegesebb ruhadarabok hiányoznak a szekrényemből.

  • Téli kabát: Egy ideje télen is a műbőr dzsekimet hordom, mert egyszerűen nem vagyok hajlandó felvenni a bokáig érő szövetkabátomat, de ezt nagyon meguntam, úgyhogy keresem a megfelelő darabot. A lényeg, hogy ne fázzak benne.
  • Csizma, bakancs: Szinte az összes csizmám beázik, de amúgy is jól jönne egy újabb darab. A képen lévő két cipőt még régebben néztem ki. A baloldalival már élőben is találkoztam, az túl magas számomra (mármint a talpa), de a jobb oldalit eddig még nem láttam, hátha az alacsonyabb, bár már lehet nem is lehet kapni. Tetszik ez a bakancs stílus, a H&M-ben is láttam egy lapos talpút, de olyan vékony volt, hogy az télre szerintem kevés.


  • Ujjatlan felső, body: Nekem nagyon fontos, hogy ne legyen kint a derekam, ezért a pólók, felsők alá szeretek valami hosszabbat felvenni. Ami nekem teljesen bevált, az a body, mert nem csúszik ki a nadrágból. A derékmelegítőn is gondolkoztam már, de az előbbiekkel ellentétben az nem melegíti a mellkasomat is.
  • Fekete táska: Konkrétan kinéztem magamnak egy táskát eBay-en és habár ez aktualitását tekintve nem csak téli dolog, mostanában láttam meg és azóta az az érzés van bennem, hogy kell. Egy fekete táskával nem igazán lehet mellélőni (huh, ha jobban belegondolok, még nem is volt fekete táskám), ez pedig valamiért nagyon megfogott. Már csak rá kell szánnom magam, hogy megrendeljem.


Egyelőre ennyi, persze megint van pár apróság ezeken kívül is, de ismételten csak a legfontosabb dolgokat szedtem össze. Most nem sikerült túl hosszúra a lista, de nem is bánom, mert a cipő és a kabát amúgy is nagyobb befektetés, ezért nem nagyon szeretnék több mindent felírni. Ha ezeket sikerül beszereznem, már elégedett leszek :)

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Nekem gy sígnus snowboad téli dzsekim van, annál még életemben nem találtam melegebb kabátot, bakancs pedig egy jó kis misson darab, ami lehet nem a legnőiesebb a világon, de hogy abban sose fázott a lábam még eddig, az hétszentség. :D
    Már kinőttem a "ha megfagyok is jól kell kinézni" korszakot, szóval, felfázások páá, pihepuha, thermobéléses, meleg kabát helló! :D

    VálaszTörlés
  2. A fekete szegecses táska szuper! :) Idén én is egy fekete darabot vettem magamnak, csak azt hordom mostanában! :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, az a fekete táska nagyon ismerős ám! :3

    VálaszTörlés