Nail of the Day - Pelyhes

by - december 15, 2012
Először is szeretném megjegyezni, hogy ez a 100. bejegyzés. Egy picit különlegesebbre terveztem, de minden időmet lefoglalta a tanulás, így nem volt erőm semmin gondolkozni - de nem akarok ismét magyarázkodni. A második dolog pedig, hogy tegnap sikeresen leállamvizsgáztam, ami valahogy még mindig nem tudatosult bennem teljesen. Bár a diplomaosztó csak jövő évben lesz, hivatalosan is biomérnök lettem :)

Államvizsgára természetesen semmiképp nem akartam feltűnő manikűrt (a szolid Sugar tonight-ot választottam), de most végre kipróbálhattam azt a bizonyos Essence pelyhes fedőlakkot. Még egyszer köszönöm Lettinek, tényleg nagyon örülök neki, hogy végre én is magaménak mondhatom ezt a kis drágaságot. Először mindenképp sötét alapon szerettem volna kipróbálni, így elővettem a jól bevált fekete Essence Black is back (144) körömlakkot, erre jött egy rétegben az Essence Night in Vegas (08) fedőlakk. Nem árulok el újat, ha azt mondom, azóta csak  körmeimet bámulom. Bár hiányzik hozzá a napsütés, úgy pompázna teljes valójában.


A fedőlak állaga pont megfelelő, az ecset elegendő mennyiségű csillámot vesz fel, egy réteg is elég belőle. Viszonylag gyorsan szárad, száradás után viszont az alaplakk veszít a fényéből, így aki szükségét érzi, egy fedőlakkal átkenheti - én ezt nem tettem meg, így is oda vagyok érte. Így félárnyékban legtöbbször a pirosas-rezes árnyalatában mutatkozik meg, de a sárga és a zöld is sokszor feltűnik. Abszolút szerelem, így visszagondolva nem tudom, miért nem vettem meg eddig.





Próbáltam több szögből is lefényképezni, de így sem adja vissza igazán a hatást, élőben sokkal szebb. Mindenképp ki fogom próbálni más alaplakkal is, de úgy érzem, ezt nem fogja felülmúlni semmi :)

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Gratulálok. Én január 4.-én záróvizsgázok, diploma osztóm meg ki tudja mikor lesz. :)

    Nagyon jó lett a körmöd. Ez a fedőlakk nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :)
    Én is most rendeltem meg ezt a lakkot (meg back to blacket is :D), tudom, én is kicsit későn, de a jó dolgokhoz idő kell :P Nagyon szép ezzel a fekete alappal, én is így képzeltem el :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok az államvizsgádhoz! :D
    Pelyheske nálam is nagy kedvenc! :)

    VálaszTörlés