Liebster Award - Díjat kaptam

by - június 16, 2013
Először is mindenképp szeretném megköszönni Black fairynek ezt a díjat, nagyon kedves tőle, hogy gondolt rám :) Tényleg olyan jól tudnak esni ezek az apróságok, az ilyen pozitív visszajelzések a blog és én felém. Mint általában minden ilyen díjnak, ennek is vannak feladatai, ami hozzá tartozik a dologhoz.


1.) Tedd ki a képet!

2.) Írj 11 dolgot magadról!
  1. Soha életemben nem rágtam még a körmöm és nem is értem, mire jó.
  2. Szeretem, ha vörösre festi a hajam a napsugár. Mindig is eredeti vörös szerettem volna lenni. Sajnos csak napsütésben látszik, de akkor is elmondhatom magamról, hogy van bennem egy pici vörös :)
  3. Nagyon fontosak az életemben az illatok, sokszor egy-egy emlék jut eszembe róluk.
  4. Van két ékszerteknősöm, akik 16 éve vannak már nálam, ugyanis egy általános iskolás szülinapi zsúron nyertem tombolán az egyiket :3
  5. A környezetemben élők nem igazán tudnak a blogomról, csak anyum és párom.
  6. Gimiben matematika szakra jártam (heti hat matekóra), aztán felvettem még a biológia és kémia fakultációt.
  7. Régebben nálam minden cserepes virág/növény elpusztult, csak a kaktuszok bírták. Most már pár éve van nálam egy fokföldi ibolya, amit bátyámtól kaptam, ő elég jól bírja (bár most épp el van száradva a virága).
  8. Imádok listát írni, egyszerűen bármiről képes vagyok.
  9. Nagyon allergiás vagyok a helyesírási hibákra - ha bárhol elírok én is valamit, nyugodtan szóljatok, bár ha valamiben nem vagyok biztos, igyekszem utánanézni.
  10. A Dii név párom kishúgától származik, aki még mikor beszélni tanult, nem tudta kimondani a Juditot, csak annyit, hogy 'di'. Az i betűt viszont olyan édesen elnyújtotta :) hát így lett belőlem Dii.
  11. Picit szeplős az orrom, ami nyáron még jobban előjön, de szeretem őket.

3.) 11 kérdés megválaszolása:
  1. Kedvenc színed, ami inspirál? Huh, azt hiszem, nálam a kedvenc szín hangulat, de leginkább időjárás, azaz évszak függő. Az utóbbi időben a levendula liláért rajongtam, de most, a napsütéses időben előtérbe került a korall szín.
  2. Miért szeretsz blogolni? Mert szeretem, hogy megoszthatom mással a tapasztalatom, véleményem, szeretek írni, szeretek fényképezni és mert kikapcsol, mivel jó szórakozás :)
  3. Milyen könyveket szoktál olvasni/melyik a kedvenced? Nagyon szeretek olvasni és elég vegyes az érdeklődési köröm, szeretem a populárisabbakat és a kevésbé ismerteket is. Általában a kedvelt íróimtól olvasok újabb ás újabb könyveket, de néha becsúszik előtte még nem ismert író is. Mellesleg a kedvencem Stephen King, már 30 könyvet olvastam el tőle, valamit többször is. Valamint A tűz és a jég dala összes kötetéért rajongok, szerintem fantasztikusak.
  4. Milyen hobbijaid vannak? Az olvasás egyértelműen :) a blogolás is egyfajta hobbi, de szeretek kreatívkodni és nem utolsó sorban mozogni, már 16 éve mazsorettezek.
  5. Van valami olyan dolog, ami nagyban befolyásolta a személyiségedet (legyen az egy banda, egy film, egy szám, egy szín, egy ember, egy könyv, egy állat, bármi)? Nem érzem úgy, hogy lenne, ami hatással lenne a személyiségemre.
  6. Van valami rossz szokásod? Elvileg túl precíz vagyok, például a párnáknak mindig megfelelően kell állnia az ágyamon, de még ha meg is van ágyazva, akkor se mindegy, hogy pakolom őket át a székre. De általában minden tárggyal így vagyok, úgy kell lenniük, ahogy én lerakom őket.
  7. Mi a kedvenc együttesed? Azt hiszem, most már nincs ilyen. Azt hallgatom, amihez éppen kedvem van, vagy leginkább film tracklist-eket, például a Hunger Games OST-ját egy időben naponta kétszer is végighallgattam.
  8. Ha egy napra életet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért? Most egy se jut eszembe.
  9. Szereted a testékszereket/esetleg van testékszered? Nem tudom, mennyire számít testékszernek a fülbevaló, a bal fülemben 5, míg a jobban 3 lyuk van - a régi, tinédzser korszakom maradványa. Egyiket sem bánom, főleg nem azt, amelyik a porcban van. Más nincs, pedig sokáig szerettem volna nyelvbe, vagy köldökbe, de ma már annyira nem vonz ez a dolog.
  10. Mi az, ami nélkül sehova nem indulsz el? Kulcs és zsebkendő.
  11. Mi a kedvenc virágod/milyen virág lennél? Levendula, orgona és jácint, imádom az illatukat.

A negyedik és ötödik feladat lenne a 11 blogger kijelölése, akinek továbbadom a díjat és a 11 kérdés feltétele, amit meg kéne válaszolniuk. Nem akarok önző lenni, de régebben már sokan megkapták ezt a díjat és amúgy is szinte az összes bloggernek odaadnám, akit olvasok, mert szeretem, amit csinálnak. Így most vagyok annyira béna, hogy ne jelöljek ki 11 újabb bloggerinát, ezzel megállítva erről az oldalról ezt a díjátadást. Remélem senki nem haragszik meg érte.

You May Also Like

0 megjegyzés