Nail of the Day - Időtálló manikűr

by - augusztus 29, 2013
Az Olasz útra mindenképp olyan manikűrt szerettem volna készíteni, ami nem vészes, ha picit megkopik. Szerintem egy jó megoldás erre a problémára a világos lakk, ugyanis a körömvég kopása nem olyan feltűnő, mint például egy neon vagy sötét lakk esetében. A csillámos körömlakkok pedig köztudottan strapabíróak :)

Az alapötlet a múltkori Virágkarneváli és egy régebbi, a körmös kihívás Bright témájának manikűrjéből jött, a kettőt ötvöztem. Az alaplakk felvitele után a Lovely Crystal Strenght 44-es gyöngyházfényű rózsaszín lakkját használtam két rétegben. Kivéve persze a gyűrűs és mutatóujjamon, amire a már említett ezüst szemhéjpúderrel kevert Jollie France (80) fedőlakkját vittem fel. A rózsaszín körmökre még a körömágybőrhöz (a félholdba) tettem az ezüst csillámos lakkból, szerintem így lett egész a manikűr. A körömvég minimálisan átlátszik, de ez élőben egyáltalán nem feltűnő. A Rimmel lakkomat pedig végre kipróbáltam fedőlakként is, remélem jól teljesít majd és legalább a hetet kibírja. Egyébként ez a rózsaszín-ezüst páros most nagy kedvencem lett.


Nektek mi a jól bevált módszeretek hosszabb időre, ha manikűrről van szó?

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik ez a manikűr, profi! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, olyan stílusos :)
    Hát nálam a csillámos manikűr, ami sokáig tart! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira szeretem a körmöd alakját! :) Imádom a rózsaszín ezüst vagy rózsaszín arany párosokat :) Nagyon szép manikűr lett, remélem bírni fogja a hetet! :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj, ez annyira szép, simán elnézegetném egész nap. :D Egyébként én is világos lakkot szoktam választani, ha hosszabb útra indulok, mert azon tényleg nem olyan feltűnő a kopás. :}

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Visszafogott és elegáns egyszerre :))

    VálaszTörlés
  6. Hát ez annyira nagyon űbercuki lett...! Imádom. :)

    VálaszTörlés