Nivea zuhanyzás közbeni testápoló

by - szeptember 10, 2013
Ez a poszt picit rendhagyó lesz, ugyanis mini termékmintáknak nem szoktam külön bejegyzést szentelni, mivel abból a pár alkalomból nehéz kiforrt véleményt alkotni, ameddig használjuk, de úgy gondoltam, most kivételt teszek. Nagyon örültem neki, hogy parabén- és szilikonmentes, így nyugodt szívvel próbáltam ki én is. A csomagolásról jelen esetben nem nyilatkoznék, a flakont sajnos még nem volt szerencsém kézben fogni. Ezeknek a mini mintáknak a csomagolását meg ki nem állhatom, elég kényelmetlen kisajtolni belőlük maradék nélkül az anyagot. Mindenesetre mindkét tasak 10ml testápolót tartalmaz, én ezeket 2-2 alkalomra használtam fel, így összesen négyszer zuhanyoztam velük, ami tényleg édes kevésnek hangzik, de olyan jó benyomással volt rám, hogy erősen gondolkozok a normális kiszerelés megvásárlásán (pedig bevallom, elég szkeptikus voltam).


'A formula egy teljesen új, és kényelmes hidratáló testápolási formát tesz lehetővé. A bőrre való felvitelt követően a selymes hidratálót a víz aktiválja, és azonnal beszívódik a nedves bőrbe, tápláló és ápoló filmréteget képezve, ragadós érzet nélkül.'
  1. Használja a szokásos fürdő termékét zuhanyzáshoz, majd öblítse le.
  2. A közvetlen vízsugárból kiállva kenje be nedves bőrét a Zuhanyzás Közbeni Testápolóval/Tetstápoló Tejjel.
  3. Öblítse le a Zuhanyzás Közbeni Testápolót/Tetstápoló Tejet.
  4. Törölközzön meg és öltözzön fel.
Annyit tudni kell rólam, hogy én a rendszeresen testápolót használók táborát erősítem, tehát nem esik nehezemre állandóan kenegetnem magam és egyáltalán nem tartom kényelmetlennek a zuhanyzás utáni procedúrát. Nah de ez a termék.. egy álom! Az állaga akár egy krémes tusfürdőé, így hihetetlen könnyű eloszlatni a bőrön, szinte csak úgy siklik. Utána tényleg érdemes alaposan leöblíteni, különben fennállhat a veszélye, hogy minimálisan ragacsosak maradunk (én egyszer így jártam, de még ez sem volt kellemetlen érzés, szerencsére hamar beszívódott). Az illata egyébként a jól megszokott Nivea illat.


Valóban megkönnyíti a hidratálást, hiszen nem kell várni, hogy beszívódjon a bőrbe, valamint jóval gyorsabban bekenhetjük vele magunkat, mint egy normál testápolóval. Bevallom, az első alkalommal azért elég szokatlan volt, zuhanyzás után szerettem volna testápolózni, már csak megszokásból. Kellemesen hidratál, zuhanyzás után pihe-puha a bőröm, bár ez nem túl tartós. A kettő között nem éreztem jelentős különbséget, de nekem a normál bőrre való mégis jobban bejött, bár ennek az illata kicsit mintha férfiasabb lenne, de sebaj. Ha másért nem is, az összetevőket nézve inkább e mellett teszem le a voksom.

Próbáltátok már valamelyik Nivea Zuhanyzás közbeni testápolót?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Nekem ez macerásabb, mint a fürdés utáni testápolózás :)

    VálaszTörlés
  2. Én is azt hittem, hogy macerásabb ez, mint a hagyományos mód, de aztán megvettem és megszerettem. Nem kell megvárnom amíg beszívódik a testápoló, mert ezt ugye le kell mosni, szerintem tök jó :) Bár én nem éreztem, hogy hidratálna. De tetszik ez az újítás :)

    VálaszTörlés