S.he stylezone őszi sminktrend

by - október 30, 2013
Azon szerencsés bloggerek közé tartozom, akik kipróbálhatják a DM saját márkás, S.he stylezone őszi sminktermékeinek pár darabját. Nagyon megörültem, mikor olvastam az e-mailt, a csomag érkezéséről már nem is beszélve. Igazán kitett magáért a csapat és csodás termékeket válogattak össze. Az üzletben még nem volt alkalmam szemügyre venni őket, de mint az kiderült, az őszi trendekhez igazították az új színeket, amik nem más, mint Nude-Look, Sugar & Spice, Eye Catchers és Grace & Elegance névre hallgatnak és lentebb olvashattok róluk egy kis információt.

Nude Look: Azoknak, akik a természetes hatású sminket szeretik! A kevesebb több alapon működik a színek használata a nude look-nál. A szemhéjra bézs, barnás, vagy arany szemhéjpúdert vigyünk fel, és egy fekete szempillaspirállal hangsúlyozzuk a pillákat. Intenzív színű rúzsok helyett pedig használjunk aranyló- és rosé árnyalatokat.

Sugar & Spice: Az igazán trendi csajoknak! Ennél az élénk, harsány színek dominálnak. A trendi cukorka színek mellett (főleg pasztellszínek, rózsaszínes, lazacos, korallos árnyalatok) a pávakék is feltűnik, a kettő ötvözéséből pedig nagyon trendi smink készülhet el. Az élénkebb árnyalatú rúzsok frissességet kölcsönöznek az arcnak, érdemes kipróbálni.
   
Eye Catchers: Azoknak, akik szeretnék felhívni magukra a figyelmet! Itt a klasszikus piros és a vérnarancs árnyalatok dominálnak. Lángoló, piros színek a világos bőrű hölgyeken a legszembetűnőbbek, egyik férfi sem tud így ellenállni nekik.

Grace & Elegance: Alkalmakra, elegáns öltözethez ajánlott! Egyszínű szemhéjpúder, dúsító szempillaspirál a decens megjelenés alapja. A visszafogott szem-sminkhez egy erősebb tónusú rúzst választhatunk, ezzel sugallva az eleganciát.

A borítékból kiszórva ez a látvány fogadott, mint egy igazi gyerek, úgy örültem a meglepetésnek. A csomag tartalma két rúzs, két szájfény és négy körömlakk. Természetesen próbálom őket minél gyorsabban tesztelni.


S.he Lipstick Magic Colours 122
S.he Lipstick Magic Colours 137
S.he Long Lasting Lipgloss 141/132
S.he Volume-up Lipgloss 142/217
S.he Nail Polish Quick Dry 296
S.he Nail Polish Quick Dry 311
S.he Nail Polish Quick Dry 323
S.he Nail Polish Quick Dry 329

Mire lennétek a leginkább kíváncsiak? Ismeritek a S.he termékeit?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Végig nézve a dolgokon...én mindenre!!! :D
    Én egy időben rengeteget használtam, de túl drágának tartom, és egyre rosszabb minőségűek...már alig van ilyen termékem...van pár körömlakkom (még talán kettő maradt), egy szemöldökceruzám, egy tusom (egyetlen olyan termékük, amibe nem tudok belekötni...vagyis a régibe, az újabb ebből is rosszabb minőségű sajnos), egy rúzsom (borzasztó) és egy szemhéjpúder triom...régen elég sok mindent használtam tőlük, de olcsóbban leltem jobbat, szóval szépen lassan kifogynak a szekrényemből..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig egy szemhéjpúder duóm és egy darab lakkom volt tőlük, mindkettőt nyertem anno :) a szemhéjfesték nem nőtt a szívemhez, de a lakkal teljes mértékben elégedett vagyok! :3

      Törlés
  2. Húú de jól néz ki a bordó lakk. Kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés