S.he Volume-up Lipgloss

by - november 24, 2013
Itt az ideje, hogy egy újabb S.he őszi sminkterméket mutassak be, ami nem más mint egy ajakdúsító szájfény, a S.he Volume-up Lipgloss 142/217. Hozzá hasonló terméket még nem birtokoltam, csupán egyszer volt alkalmam kipróbálni egy ugyanezen az elven alapuló szájfényt barátnőm jóvoltából, aminek ha még látható hatása nem is volt, vicces és aranyos dolognak tartottam. (Előre is elnézést kérek, ugyanis a számon élesben, viselés közbeni képpel most nem készültem.)


A kialakítás a S.he stylezone megszokott szögletes jegyeit hordozza magában (amivel akár egymásba is illeszthetünk pár terméket, például a rúzsokat a szájfények tetejére pattintva tárolom - nagyon praktikus, helytakarékos megoldás). Eleinte furcsa volt, hogy a kupakja az üveggel egyforma méretű, túl nagynak tűnt, de valójában csak az üveg nem feleslegesen óriás. A kupak nagyon biztonságos, azaz egy kisebb kattanásig csavarható, bátran be merem dobni a táskámba is. Szerencsére nem applikátoros, hanem valami puha anyagból készített ecsetes megoldást választottak, amivel könnyen, pontosan lehet felvinni magát a szájfényt. Kellő mennyiséget vesz fel egyszerre, így már első alkalommal elegendő szájfény kerülhet az ajkunkra.


Az állaga az átlagos szájfényekéhez képest sűrűbb, de nem túl ragacsos, szépen terül. Egy finom nude árnyalatról van szó, tehát nem csak, hogy optikailag nagyobb ajkakat ígér, még egy leheletnyi színt is ad nekik. Az illata mentolos, valamint a számon az ízén is érzem a mentolt, körülbelül egy perc elteltével pedig a bizsergető érzést is. Őszintén bevallom, a dúsításból én nem sokat érzek, nem is nagyon látom a különbséget, talán egy icipicit teltebb hatást nyújt. Mindenesetre nagyon szép fényt ad az ajkaknak és a színe is tetszik. Még a tartósságával is abszolút elégedett vagyok, szájfényhez képest meglepően sok ideig érzem, hogy még rajtam van, persze egy evést már nem bír ki, de pár korty víz után még szépen látszik. A száraz ajkak sem okoznak problémát neki, volt, hogy a minimálisan kicserepesedett számra vittem fel és egyáltalán nem volt látható, szépen elfedte. Úgyhogy most ő az egyik kedvenc szájra valóm, mert gyorsan fel lehet vinni és még előhidratálni sem kell.

Nektek mi a tapasztalatotok a S.he szájra való termékeivel?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Én személy szerint még nem próbáltam, de lehet ezek után beszerzek majd egyet! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés