Manikűrvadász

by - december 29, 2013
Nálam egy Harry Potter-es manikűr már régen listán volt, így amikor megláttam Lora alkotásai közül, egyből erre esett a választásom (oké, nem egyből, rengeteg kiszemeltem volt, alig tudtam választani a szebbnél szebb alkotások közül). Ráadásul most épp megint aktuális, hiszen mint már annyiszor, idén is télen kezdtem újraolvasni a sorozatot (jelenleg a hatodik résznél járok), immár nem is tudom hanyadjára.. és még mindig magával ragad, ugyanúgy szeretem mint tíz évvel ezelőtt.


Lorához hasonlóan próbáltam a legfőbb elemeket megjeleníteni, így került a mutatóujjamra a villám, ami a villám alakú sebhelyet szimbolizálja. Mellette látható a HP monogram. A kisujjamra egy cikesz került, ami igencsak fontos eleme a történetnek :) Az elkészítés során utoljára hagytam a gyűrűs ujjamat, a halál ereklyéinek szimbólumát szerettem volna a legprecízebben megcsinálni, ennek ellenére sajnos ő lett a legbénább, de ezt betudom annak, hogy most próbáltam ki először a körömdíszítő ecseteimet.. és hát sajnos nem úgy sikerült, ahogy én azt elképzeltem, de hát minden gyakorlás kérdése - majd legközelebb. A hibái ellenére ez a manikűr úgy tetszik, ahogy van, de hát elfogult vagyok, mert Harry Potteres :)


❤❤❤❤
Lovely Classic Nr. 25
Lora Nr 57
H&M Back By Noon

Nézzétek meg a többiek munkáját is!


Ti olvastátok a Harry Potter sorozatot (esetleg láttátok a filmeket)?

You May Also Like

11 megjegyzés

  1. Bár én nem szeretem a HP filmeket, de nagyon mutatós kis manikűr lett :) A gyűrűs ujjadat gondolom nem volt egyszerű megfesteni :D

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem a Harry Pottert és szerintem nagyon jó lett a manikűr :))

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a Harry Potter könyveket kiolvastam én is sokszor! Jó lett a mani, főleg a villám sebhely!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa lett ez a manikűr, és a körmöd formájáért is még mindig totál odavagyok. :)
    Én egyébként az első részt elolvastam, de a többi végül elmaradt. Sőt az utóbbi részeket már filmen sem láttam.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, főleg, hogy szeretem a Harry Potter sorozatot :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Én is szeretem a Harry Pottert, a 4. a kedvencem. :D

    VálaszTörlés
  7. Uhh, hát ez igazán jóó :D Éppen valamelyik nap néztem az utolsó részt :D Már sokszor láttam, de akkor is jó :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! Én is csináltam már HP-s manikűrt, bár én a házakat jelenítettem meg :)

    VálaszTörlés
  9. Naaagyon jó! *.* Évekkel ezelőtt hatalmas HP fan voltam. Még most is nagyon szeretem, a 3. könyv a kedvencem. Ha jól tudom, épp ma adták a 3. részt a TVben.
    Ha ennyire szereted, szerepjátékkal nem próbálkoztál még?

    VálaszTörlés
  10. <3 Harry Potter <3 :D Én megkaptam a teljes sorozatot angolul, így most úgy kezdtem el újraolvasni, nem lehet megunni! Rég szeretnék én is egy ilyen manit készíteni, na majd jövőre :) Szuper lett!

    VálaszTörlés