Alverde kézápoló olaj

by - május 28, 2014
Nem hittem volna, hogy ez lesz az első Alverde termék, amiről írni fogok, ugyanis még télen is csak nagy ritkán válik szárazzá a kezem (bár ez köszönhető a folyamatos kézápolásnak is). Ezért nem hittem volna, hogy már tavasszal lesz alkalmam kipróbálni ezt a kézápoló olajat. Viszont pár nappal később, hogy megérkezett a csomag, a körmöm melletti rész és az egész körömágybőröm valamilyen oknál fogva szörnyen kiszáradt. Szerencsére hamar eszembe jutott, hogy íme a nagyszerű alkalom, kipróbálhatom, mit is tud az Alverde új terméke.


'Intenzív ápolás az igénybe vett, száraz kezeknek. Az alverde kézápoló olaj bio sárgabarackmag-olajat, sheavajat, szójaolajat és bio napraforgóolajat tartalmaz, melyek puhává és selymessé varázsolják kezeit. Egy pipettával csak pár csepp olajat kell a kézre adagolni, majd bemasszírozni. Könnyű eloszlatni és gyorsan felszívódik. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószereket. A kézápoló olaj vegán termék.'

A kis üvegcse 13ml olajat tartalmaz, ami első látásra talán kevésnek tűnhet, de én a két kezemre összesen 2-3 cseppet szoktam használni egy alkalommal. A műanyag kupak egy pipettahegyben végződik, amivel könnyű az adagolás. A beszívódásától eleinte féltem - mégiscsak egy olajról lenne szó -, így mindenképp este szerettem volna kipróbálni. Azt viszont tudni kell rólam, hogy elalvás előtt mindig olvasok, egy olajos kéz pedig nem tenne jót a könyv lapjainak. Viszont! Hiába érződik a bőrön az olaj, pár perc alatt mégis beszívódik annyira, hogy utána ne kenjen össze semmit, szóval az aktuálisan olvasott könyvnek nem lett semmi baja :) Számomra először nagyon szokatlan volt az állaga, a tradicionális hidratálókrémekhez vagyok szokva, de mivel hígabb, mint például az olívaolaj, nagyon könnyű eloszlatni a kézfejen. Utána érdemes egy kicsit bele is masszírozni a bőrbe és valóban nagyon gyorsan beszívódik. Az illata pedig igazi barack, nyami!


Egy-két alkalom után nem művelt csodát, mivel eleinte csak este használtam. De kipróbáltam picit sűrűbben (naponta kétszer-háromszor, ahogy eszembe jutott), így pedig már szépen helyrehozta a hihetetlen száraz körömágybőrömet. Folyamatosan javult az állapota, már egyáltalán nem olyan kemény és berepedezett. Azóta nincs is szükség rá, hogy ilyen rendszeresen elővegyem. Pár naponta esténként használom, így kordában tartja a szárazságot. Most nagyon hálás vagyok ennek a kézápolónak, mert tényleg már-már tragikus volt a körmöm melletti bőr állapota és szépen megbirkózott a feladattal.

Ti mit használtok kezeitek ápolására?

You May Also Like

0 megjegyzés