Makeup Academy (MUA) szemöldök szett

by - május 14, 2014
Régen nem is tudom, hogyan élhettem szemöldökfestés nélkül.. ma már a sminkelési procedúrám egyik legfontosabb és kihagyhatatlan lépésének tartom. Emlékszem, mikor megrendeltem a palettát, sokáig nem is nyúltam bele. Aztán amikor elővettem, a saját kis ecsetét használtam, ezzel pedig nem voltam túl sikeres, így újabb időre a szekrényembe került. Már kacérkodtam a szemöldökceruza megvételével, amikor újult erővel kipróbáltam, csak most már egy normális minőségű ecsettel, az EcoTools szettem ferde végű ecsetével próbálkoztam. Nah ez volt az az alkalom, amikor nem értettem, hogyan is lapulhatott ez hónapokig használatlanul a sminkek között és rájöttem, milyen sokat is jelent egy szépen formált szemöldök.


A fekete kis doboz elég strapabírónak tűnik (utaztattam már, de leejteni szerencsére még nem ejtettem le), viszont sajnos nem zár jól - nem pattan vissza, így könnyen szétnyílhat, ami azért nem lenne túl kellemes a táskánkban. A belső kialakítása szimpatikus, a négy különböző pan jól elkülönül egymástól, alul pedig megtalálható egy mini ecset és szemöldökcsipesz. Utóbbit még nem próbáltam, az ecsetről pedig az előbb már leírtam a véleményem, számomra használhatatlannak bizonyult. Talán egy kis igazításra alkalmas lenne, de erre szerencsére sosincs szükség. A paletta tetejében még található egy tükör is, amit szerintem sok mindenből hiányolni szoktunk, így én kifejezetten örülök neki.

A szettben a barna három árnyalatából választhatunk, így nagy valószínűséggel mindenki megtalálja benne a számára megfelelőt. Én a két felsőt szoktam 'keverni', azaz az ecsetemmel egyszerre mindkettőt felveszem és így viszem fel a szemöldökömre. A sötétbarna hétköznapokra túl sötét lenne, viszont a hármas számmal jelölt már világos, ezért gondoltam a kettő pont megfelelő lesz. Ha véletlenül még így is túl sötétre sikerül, a legvilágosabb színnel szoktam átmenni rajta, hogy finomítson rajta egy kicsit. Kellően pigmentáltnak tartom, az ecsettel könnyen felvehetjük a megfelelő mennyiséget és könnyű is vele megfesteni a szemöldök ívét. A tartósságával pedig kimondottan elégedett vagyok, nap végére csak minimálisan kopik meg, de nem mozdul el, a helyén marad. A jobb alsó sarokban lévő zselét viszont nem használom, túlságosan összeragad tőle a szemöldököm és az nem mutat valami természetesen.


Én azt mondom, a teljes árát is abszolút megéri a termék, bár aki nem használja ki a különböző pan-eket, annak felesleges lehet készletet venni. Én anno az 50%-os akcióban jutottam hozzá ingyenes házhoz szállítással, szóval minden forintját megérte. Jelenleg is kapható, a webshopban 3.50Ł-ért rendelhetitek meg, ami igen jutányos ár egy ilyen minőségű szettért (mely egyébként összesen 5.9g-ot tartalmaz és nagyon sokáig elég lesz).

Ti mit használtok a szemöldökötök formálására?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon jó színei vannak! Én egy darabig ceruzát használtam, aztán az egyik Sleek palettám matt középbarna árnyalatát :D azzal nagyon természetes volt a végeredmény, de valamiért nekem több időt vesz igénybe ez a módszer, mint a szemöldökceruzás, ezért visszatértem most a Catrice szemöldökceruzához. :)

    VálaszTörlés
  2. Ígéretesnek tűnik :) Én már legalább egy éve az Essence szemöldökceruzáját használom és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés