Avon Femme Parfüm

by - június 12, 2014
Még tavasz legelején szerettem volna egy igazán friss, nyárias parfümöt vásárolni, de anya megelőzött és szülinapomon meglepett az akkor még újnak mondható Avon illattal, a Femme nevezetű EDP-vel. Csúnya dolog, de tulajdonképpen nem szeretek parfümöt kapni, mert mindig ott a rizikó, hogy abszolút nem tetsző illathoz jutunk hozzá. Szerencsére anya nagyon eltalálta a dolgot :)


A parfüm egy maszek matt fekete, ezüst díszítéses papírdobozban érkezik, ami igazán letisztult. Az üvege egyszerűen csodás, mint valami drágakő, a kupakja is annyira szép, de.. ha jól olvastam nem csak nekem, hanem szériahiba, hogy nem lehet normálisan rápattintani, így funkcióját nem látja el, sajnos tényleg csak dísznek van rajta a kupak. Az üvege egyébként pont illeszkedik a tenyerembe, szóval még a használatakor is igen praktikus. A benne rejlő rózsaszínes folyadék pedig csak fokozza a látványt (miért tetszik nekem ennyire egy parfüm külseje?).

Az illata gyümölcsös-virágos, én a barackot határozottan érzem (ha hosszasan szaglászom a csuklómon). Egyből azonosultam vele, szerintem kimondottan passzol hozzám. Nem túl erős, amolyan finoman édeskés illat és mégis kifinomultan nőies. Parfümről lévén szó persze nem illan el egyhamar, sokáig érződik, de nem fullasztó. Szóval tökéletes tavaszi parfüm, amit még ebben a nyári nagy melegben is olykor-olykor előveszek.


Fejjegy: szilva, rózsaszín grapferuit, ibolya
Szívjegy: jázmin, orhidea, magnólia
Alapjegy: ámbra, barack, fás jegyek, pézsma

Ti ismeritek ezt az illatot vagy más Avon parfümöt?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. nekem a Far away a kedvencem Avonos parfümömk, de nekem ebben a melegben az már sok, ezért a Victoria's secret Bombshell utánzatát használom ami szintén igazi nyári és tavaszi illat ( Bi-es - Pink Boudoir). örülök, hogy nem csak én szeretem a parfümök külsejét, ezért is gyűjtöm őket, még ha nem is használom az illatok miatt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körülbelül 10 éve fáj a fogam a Far Away-re, idén anyum megrendelte magának, így néha én is használom :) Nagyon szeretem, de ebben a melegben el sem tudnám képzelni, hogy azt fújjam magamra :)

      Törlés