Manikűrvadász

by - július 18, 2014
A sorrend alapján a mostani manikűrvadász fordulóján Ciskát kaptam páromul, akit egyébként nem olyan régóta követek is. Persze megint nehezemre esett a választás, több manikűr is tervben volt, végül mégis egy hihetetlen egyszerű, de annál mutatósabb, a Glitter, glitter everywhere nevet viselő manikűr mellett döntöttem. Picit bűntudatom is van, hogy egy ennyire egyszerűt választottam, de valamiért annyira megfogott..

Az alapkoncepció megmaradt, még a középpontban lévő lakk is hasonló árnyalatú. Viszont a mutatóujjamra jelly sandwich-et terveztem, de elsőre nem úgy sikerül, ahogy szerettem volna. A lemosása helyett azonban egyszerűen csak ráhúztam egy réteg Lovely glitteres fedőlakkot. Elsőre furcsának tűnik a két szín párosítása, de minél többet nézegettem, annál jobban tetszett ez a nem megszokott kombináció.

Glitter, glitter everywhere körmök - az eredeti manikűr by Ciska

❤❤❤❤
essence Show your feet (29) mint cream
Max Factor (30) Sugar Pink
Lovely Moulin Rouge 20
Lovely Blink Blink Nr 3

Nézzétek meg a többiek munkáját is!

You May Also Like

14 megjegyzés