Matchy-matchy Nail Art Challenge #4 Kedvenc nadrág

by - szeptember 20, 2014
Igencsak kifogott rajtam ez a téma, de nem a manikűr, hanem maga a nadrág kiválasztása volt, ami igencsak nehezemre esett. Mostanában leginkább farmer párti vagyok, ugyanis nagyon könnyű hozzáöltözni, ami a cipőt és felsőt illeti, szinte bármi passzol hozzá. Végül még is egy sima barackszínű hosszúnadrág mellett döntöttem, amin egyébként semmi díszítés nincs. Ezért a manikűrt is végtelenül egyszerűnek álmodtam meg, semmi nail art. Habár számomra ez a Golden Rose homoklakk önmagában annyira csecse, hogy nincs is szükség másra mellette. Persze kacérkodtam a gondolattal, hogy a krém finisű körömlakkra valamilyen arany mintát még belecsempésszek (mivel a homoklakkban élőben az arany mikrocsillámok dominálnak), de most e nélkül is teljes egésznek éreztem a manikűrt. A maga nemes egyszerűségével volt tökéletes számomra.


❤❤❤❤

Nézzétek meg a többiek munkáját is!

You May Also Like

14 megjegyzés

  1. Gyönyörű lett, nagyon jól illik a két lakk egymáshoz :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a manikűr és a fotó is profi munka!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól mutatnak együtt! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodásan mutat együtt ez a két lakk. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik hogy ilyen egyszerű, de mégis van benne egy kis fordulatosság! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, örülök, hogy nektek is tetszik ♥ Tényleg a lakkok érdeme, hogy ennyire passzolnak! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen mutat együtt ez a két lakk. :)

    VálaszTörlés