Terra Naturi Testápoló olaj jojobával

by - november 02, 2014
Még a tavaszi Glamour napokon sikerült hozzájutnom ehhez a natúr testolajhoz, ugyanis nagyon kíváncsi voltam rá, mit is tud. Hol máshol, mint krémmánián leltem rá, akkor az összetevői győztek meg, ugyanis nem sok mindenből áll (bár ma már vonakodnék a parfüm miatt), ráadásul natúr termék és vegán is. A Terra Naturi egyébként a Müller saját márkája, szóval bizakodva vásároltam meg.

'A készítmény még a száraz bőr számára is intenzív kényeztető ápolóprogramot nyújt. Az elenőrzött biológiai gazdálkodásból származó jojoba-, mandula- és napraforgóolajat tartalmazó tápláló összetételével extra ápolást nyújt a bőr számára. A kellemesen friss illat simogatja az érzékeit. A szép és ápolt bőrért. Bőrbarát jellege dermatológiailag igazolt.'


Magát a terméket egy papírdobozban találjuk, ebben rejlik a 100 ml-es üveg. A külsejében semmi különleges nincs, abszolút egyszerű. A tetején egy átlátszó műanyag, jól záródó kupak kapott helyet, ez alatt rejtőzik a pumpa kialakítású adagoló. Ezzel könnyen hozzájuthatunk a megfelelő mennyiségű testápolóhoz. A két lábamra 4-5 pumpálásnyi szükséges, a két karomra viszont kettő is elegendő. Egyértelműen a testfelülettől függ a mennyiség, de ezt hamar ki lehet tapasztalni.

Olajról lévén szó, híg az állaga, amit nagyobb mennyiség esetén könnyebb egyenletesen eloszlatni a bőr felületén. A nagyja hamar felszívódik, egy minimális olajos réteg azonban képződik a bőrön - engem ugyan ez nem zavar, nyáron a barna bőrön még igazán jól is mutatott :) Kézmosás sem szükséges utána, ugyanis nem ragad tőle a tenyerem. Az illatáért én oda vagyok, ami rövidebb ideig érződik is még a használata után. Szegfűszeges, fűszeres illatnak mondanám, de lehet ez a jojoba. A hidratálóhatása közepes, kellemesen ápol, bár a nagyon száraz bőrrel nem valószínű, hogy megbirkózna, vagy csak hosszú távon bánna el. Összehasonlítási alapom ugyan nincs, mivel ő az első testápoló olajom, de én nagyon megkedveltem az illata és hatása miatt, valamint ez az olajos állag is bejött. Nem utolsó sorban pedig gyantázás után is kiválóan alkalmazható, a felesleges gyantát eltávolítja, miközben nem irritálja az érzékeny bőrt.


Ti próbáltatok már testápoló olajat?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Én a Dove testápoló olajával szemezek, de a majdnem 3000 Ft-os árat sokallom. Ez az olaj is egész ígéretesnek tűnik. A márkától csak egy highlighterem van, de azt imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nyugodt szívvel ajánlom, ráadásul csak 895ft-ba kerül, bár a Dove nem tudom, hány ml-es. Összetevőiben viszont ez tényleg sokkal szebb, nem tudom, neked mennyire számít :)

      Törlés
  2. Jól hangzik. :) Eddig csak csillámos testolajat használtam, avonosat. :)

    VálaszTörlés