Yves Rocher Zabtej hab- és tusfürdő

by - december 30, 2015
Épp a napokban fogyott el az őszi kedvencek között is szereplő Yves Rocher tusfürdőm, de úgy gondoltam, ha már ennyire megkedveltem, igazán megérdemel egy külön posztot. Bevallom, előtte még nem volt dolgom Yves Rocher termékekkel, ehhez a tusfürdőhöz is a blogger esemény keretein belül jutottam hozzá - habár már rengetegszer tervben volt a kipróbálásuk, a kínálatukban szereplő különböző illatok mindig olyan csábítóan hangzanak!


A 400 ml-es flakon nagyon masszív, kemény műanyag, jól záródó csavaros kupakkal. Eleinte azt hittem, kényelmetlen lesz a használata, de sosem folyt ki belőle egyszerre sok öntögetés közben. Ennek elkerülése érdekében egyébként kapható is hozzá külön pumpa, amit érdemes lehet beszerezni, pláne, ha állandóan ezt a kiszerelést választjuk.

Maga az illat kezdetben nem tetszett, a mai napig nem tudom behatárolni, mit is érzek, de egy régi testápolóra emlékeztet, amit nem kedveltem. Többszöri használat után viszont rájöttem, a hideg őszi napokon mennyire jól esik vele ellazulni a forró zuhany alatt, abszolút relaxáló aromája van számomra. Az állaga híg, de a krémesebb fajtából, ami jól habzik (habfürdőként viszont nem próbáltam). Nem szárít, zuhanyzást követően a bőröm puha és sima lett, az illatát pedig viszonylag sokáig lehet érezni, de nem tolakodóan. Az összetevői nem túl szépek, de tusfürdőnél nem szoktam ezen annyira problémázni. Összességében elégedett vagyok vele és ha egyszer véletlenül elfogyna az itthoni tusfürdő arzenálom, biztos ki fogom próbálni más változatban is.

Ti szeretitek az Yves Rocher tusfürdőit?

You May Also Like

0 megjegyzés