Realash szempilla növelő szérum #2

by - január 31, 2016
Nem szerettem volna máris a bejegyzés elején szabadkozni, de a tavaly év végi 'kényszerszünet' miatt, ami a blogon volt, sajnos az ígért egy helyett csupán a három hónap eredményeit tudom képekkel prezentálni nektek. Persze a Realash használata időközben gondtalanul folyt, úgyhogy most szeretném megosztani veletek a termékről kialakított véleményemet és bemutatni, mit is tud ez az igencsak ígéretesnek tűnő termék.

De mi is az a Realash szempilla növelő szérum? A megújult verzióról már olvashattatok egy bejegyzést a blogon, de röviden annyit érdemes tudni róla, hogy erősebb, dúsabb és hosszabb pillákat ígér, ugyanis a szérum aktív összetevői stimulálják a pilla növekedését, megelőzik azok kiesését, így időt adva a megerősödésükhöz, megvastagodásukhoz.


'A REALASH missziója, hogy megerősítse, dúsítsa, és hosszabbá tegye a szempilláidat. A szempillanövelő nagyon rövid időn belül regenerálja a szempilláidat. Formuláját bőrgyógyászatilag és kozmetikailag is szakértők tesztelték. A felhasználói erősen ajánlják. A Realash plusz tartást és hosszt ad a szempilláidnak és javítja a teljes megjelenésed. Segít megvédeni őket a merevségtől és a letöréstől, így csodásan fognak kinézni!'


A külsőségekről annyit érdemes megemlíteni, hogy a papírdobozba rejtett szérum tubusát külön fólia védte, így megbizonyosodhatunk arról, hogy érintetlenül kapjuk kézhez a terméket. Talán az előző design egy kicsit professzionálisabbnak hatott, de ez a letisztult, fehér kivitelezés is kimondottan tetszik. A használata igen egyszerű, a folyékony tushoz hasonló kialakítású ecsettel kell felvinni a szérumot a (sminkmentes) szempilla tövekhez. Az állaga kimondottan híg és nagyon hamar beszívódik, az én szememet egyáltalán nem irritálja. Eddig napi rendszerességgel, esténként vittem fel, de a három hónap (vagy a kívánt hossz elérése) után a használat gyakoriságát érdemes lecsökkenteni heti 2-3 alkalomra, így a 3 ml-es kiszerelés akár 4-5 hónapos kezelésre is elegendő. Amire már pár hét használat után örömmel felfigyeltem, hogy az utóbbi időben rendszeresen jelentkező szempilla kihullás szinte teljesen megszűnt és azóta is sminklemosáskor csak alkalmakként hullik ki egy-két szál.

kiindulási állapot (2015. október 25.) | 3 hónap Realash használat után (2016. január 30.)

A kiindulási állapot majdnem hogy a múltkori tesztelés végeredményével egyezik meg, ugyanis nem sokkal, pár héttel előtte fejeztem be az előző Realash használatát véglegesen. Nem hittem volna, hogy még ennél is van tovább, bevallom, az előző pozitív tapasztalatok ellenére sem vártam csodát.. de az előtte-utána kép szerintem magáért beszél. Én dúsítást most sem igazán érzékeltem, de a szempilla hosszának növekedése igazán szembetűnő! Természetesen mindkét esetben szempillaspirál nélkül láthattok, na képzeljétek el, milyen lehet akkor vele ;)

Egyébként régebben is dicsérték már a szempilláimat, de az új Realash használatával nem győzöm bezsebelni a bókokat, többen is rákérdeztek, műszempillám van e. Azt is megsúgom, hogy életemben először felraktak nekem egy(!) tincs műszempillát és az L-es méretű pont megegyezett a saját pilláim hosszával - mindezt másfél hónap Realash használat után. Nem vagyok elfogult a termékkel kapcsolatban, de a kép is jól érzékelteti, hogy valóban egy igen eredményes szempilla növelő szérumról van szó. Szerencsére ismét nem kellett csalódnom, sőt a vártnál is látványosabb hosszabbítást értem el.

További információért, elérhetőségért és a rendeléssel kapcsolatos tudnivalókért látogassatok el a Realash weboldalára.

Ti próbáltátok már a Realash szempilla növelő szérumot?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Hű, nagyon látványos az eredmény :O

    VálaszTörlés
  2. azta, nem semmi eredmény! nem gondoltam volna, hogy ez tényleg ennyire hatásos

    VálaszTörlés
  3. Tényleg agyon szépen látszik, lehet megérne egy próbát!

    VálaszTörlés