Baby, it's cold outside - Winter favourites

by - február 07, 2016
A következő napokban, hetekben igencsak tavaszias időnek nézünk elébe, aminek én kimondottan örülök, de gondoltam, megosztanám veletek, hogy a hidegebb hónapokban milyen termékeket preferáltam. Az őszi kedvencekkel ellentétben télen a dekorkozmetikumok helyett inkább az ápolási vonal került előtérbe. A hideg beköszöntével nem változik nagymértékben a szépségápolási szokásom, viszont ilyenkor inkább a tartalmasabb, táplálóbb termékekért nyúlok.

Alverde testvaj tőzegáfonya- és makadámdió-kivonattal
Már ősszel nagyon vártam, hogy az Alverde ebben a szezonban vajon milyen limitált kiadással drukkol elő, szóval nagyon megörültem, amikor megláttam az üzletben ezt az illatkombinációt, amit éppen akkor pakoltak ki. Ráadásul szettben lehetett hozzájutni, a testvaj mellett pedig egy kézkrém kapott helyet, ami pont kapóra jött, ugyanis épp testvaj és kézkrém nézőben jártam az üzletben - szóval tényleg nekem lett kitalálva! A testvaj állaga kemény, végre megint olyan vajas, mint amit annyira szeretek. Kellemes illat, kiváló hidratálóhatás, egyszóval tökéletes.

Baba kakaóvajas tusfürdő
Imádom az illatát, úgyhogy hiába volt itthon töménytelen mennyiégű tusfürdő (amiket persze kaptam), muszáj voltam télre beszerezni egy ilyet, mert ebben az időszakban ehhez kötődöm. Egy igazán krémes, kakaóvajas tusfürdőről van szó, ami jól habzik és nem szárít. Tényleg egy élmény vele zuhanyozni.


Labello kékáfonyás ajakvaj (teszt)
Az igazi, csípős hideg beköszöntével teljesen háttérbe szorultak a rúzsok és mindinkább előtérbe kerültek az ajakápolók, elsősorban pedig a Labello ajakvajam. Én nagyon szeretem ezt a kiszerelést és a balzsamos állagot, az illatáról nem is beszélve, nem utolsó sorban pedig a hidratálásával is meg vagyok elégedve.

Yves Rocher hajerősítő szérum (teszt)
Sokáig gondolkoztam, vajon ennek a szérumnak tényleg itt van e a helye, de végül úgy döntöttem, megérdemli, hogy a kedvencek között szerepeljen. A száraz hajvégeimet ugyan nem hidratálja olyan mélyen, mégis nagyon szeretem használni és a hajam textúráján is javított valamelyest.

S.he duo highlighter ceruza
Abszolút új felfedezettem a S.he kétvégű highlighter ceruzája, amit elsősorban a szemöldökcsontra és szemzugba használok a hétköznapokon. A ceruza kialakítás miatt nincs szükség ecsetre, így a rohanós hétköznap reggeleken tökéletes választás.

Nektek mi lett a téli kedvenc szépségápolási terméketek?

You May Also Like

0 megjegyzés