Fast beauty - Skintim szalon

by - május 12, 2016
Az eső ellenére is már menthetetlenül itt a tavasz, ami egyet jelent a lengébb öltözetekkel, rövidebb ruhadarabokkal. Ilyenkor érdemes elgondolkozni a tartósabb szőrtelenítésen és nem csak 1-2 napos megoldást keresni a borotva személyében. Nálam lábak terén ez egyet jelent a gyantázással, így nagy örömömre szolgált, hogy lehetőségem nyílt kipróbálni a február végén megnyílt budai Skintim szolgáltatásainak valemelyikét.

forrás: http://www.skintim.hu/

A szalon egyik nagy előnye, hogy bejelentkezés nélkül működik, így ha túl későn is kapunk észbe, nem kell napokat, esetleg heteket várnunk, hogy időpontot kapjunk. Ráadásul hétköznap 7 órától 21 óráig tartanak nyitva (szombaton 10 és 17 óra között), így akár munka előtt is lehetőségünk van beugrani, de a tovább dolgozóknak sem kell rohanniuk, hogy zárás előtt odaérjenek. Én - a csúcsidőt elkerülve - egy hétfő reggel, még munka előtt tettem látogatást náluk. Mondhatni a belváros szívében, az I. kerületi Hattyúházban nyitotta meg kapuit a Skintim, ami ráadásul a munkahelyemtől 20 perc sétára van, így pláne megörültem a kínálkozó lehetőségnek.

Bevallom, első dolgaim közé tartozott, hogy végigböngésszem az árlistát - semmiképp sem szerettem volna egy túlárazott szalonba menni, ahova nagy valószínűséggel magamtól nem mennék. A Skintim viszont abszolút pénztárcabarát kategória, pláne budapesti viszonylatban. Ráadásul állandó akciókkal kedveskednek a vendégeknek: az adott napon a szüli- vagy névnapjukat ünneplőket 10% kedvezményben részesítik (szóló szolgáltatásaikból), a Joy kuponok között pedig egy 30%-os kupon is lapul, amit május 14-ig lehet felhasználni.


Praktikussági okokból - a teljes lábgyanta mellett döntöttem. A szalonban jelenleg ketten szorgoskodnak, én Viki kezei alá kerültem - szó szerint -, aki szuper gyorsan dolgozik. Hamar elrepült az idő, persze nem csoda, ha közben egy mosolygós, közvetlen emberrel beszélgetsz :) A kínálatban egyébként 15 féle gyanta szerepel a különböző bőrtípusoknak, szőrszálak erősségének megfelelően. A listában ugyan még nem található meg, de a jelenlegi szolgáltatásokat masszázzsal is bővítik, így ráadásként egy svédmasszázzsal is megleptek. Főleg a vállamban szoktam érezni görcsöt, de mint kiderült, a derekam is kritikus pont ilyen téren. Sosem voltam még profi masszőrnél, így nem igazán tudtam mire számítsak, de a hangulatos zene és szakképzett tudásnak köszönhetően sikerült teljesen ellazulnom: üdítő érzés volt így indítani a napot!

Összességében azt kell, hogy mondjam, nagyon szimpatikus a szalon, igényes és hangulatos maga a hely és a szolgáltatásokkal is teljes mértékben elégedett vagyok. Úgy búcsúztam el, hogy még biztos visszatérek: úgy látszik, megtaláltam a nyári szezonra a megfelelő helyet a gyantázáshoz!

További információért látogassatok el a Skintim weboldalára, az aktualitásokért pedig kövessétek facebook oldalukat.

You May Also Like

0 megjegyzés