Do it yourself (by Pinterest)

by - június 12, 2016
Mostanában ugyan elhanyagoltam, de tudjátok, imádok a pinteresten garázdálkodni és elmenteni az inspiráló ötleteket. A minap úgy ébredtem, hogy a szokásos hétköznapi rohanás helyett szeretném lazán indítani a napot és nem a kötelességekkel kezdeni, így kötöttem ki a pinteresten, ahol ismét számos DIY ötlet összegyűlt a falamon. Ezek közül mutatnám be most az aktuális kedvenceket.



Már régóta nézegetem az aranyozott/réz csövekből elkészített növénytartókat. Baromi ötletes megoldás, a fehér kaspó és zöld növény a geometrikus formával igazán mutatós dísze lehet lakásunknak. Már az előző ilyen do it yourself inspirációban is helyt kapott egy saját kezűleg elkészíthető ékszer, csak akkor éppen egy nyaklánc szerepelt a bejegyzésben. A márvány mintás karkötő is viszonylag minimalista és visszafogott, de annál különlegesebb darab.

Teljesen oda vagyok ezeknek a bögréknek a mintájáért, amit mi magunk is könnyen elkészíthetünk egy porcelánfestő toll segítségével. Egyébként én már próbáltam a festék azon verzióját, amit sütőben kell fixálni és remekül működött, ráadásul a toll kialakításnak köszönhetően nem nehéz precíz vonalat húzni vele. Végül, de nem utolsó sorban a háromszög alakú könyvtámasz mozgatta meg a fantáziámat. Ez az egyszerű megoldás segítségünkre lehet, ha csak pár könyvet szeretnénk egymás mellé helyezni anélkül, hogy azok felborulnának. Valamint a képen is látható, hogy a növények és fa alapanyag remek harmóniát alkotnak, fehér színnel kombinálva pedig igazán letisztult külsőt kölcsönöz otthonunknak.

Ti milyen saját készítésű ötletet szeretnétek megvalósítani?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A bögrés posztban a tányér nagyon tetszik, és egy ugyanolyan mintájú bögrével tök jól mutatna (na meg magában is). Nagyon szuperek ezek a DIY dolgok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a minta is nagyon jól néz ki, bár nálam a felső bögre mintája mindent visz :) Örülök, hogy tetszenek!

      Törlés