Love is in the air - Spring favourites

by - június 04, 2016
Egy kicsit értetlenül állok a naptár előtt, szinte hihetetlen, hogy máris június van! Több tekintetben is a tavasz a kedvenc évszakom, de az időjárás és a virágzó fák harmóniája teszik annyira tökéletessé az egészet és ezt nagyon fogom hiányolni. Úgy gondoltam, az előzőekhez hasonlóan jelentkeznék a tavaszi kedvenceimmel is, szóval azokat gyűjtöttem most össze, amiket az utóbbi három hónapban preferáltam. Egyébként próbáltam azokra a termékekre koncentrálni, amik ebben az évszakban újként léptek be a rutinomba, így a téli kedvencekhez hasonlóan nem lett túl hosszú a lista.


alverde Color & Care alapozó (20) medium caramel
Nincs mit veszíteni alapon került hozzám 50%-os kuponnal ez az alverde alapozó, ami fedésben ugyan eléggé alulteljesít, de színezett hidratálóként tekintve egy egész jó kis darabról van szó. Nagyon természetes hatást lehet vele elérni, szépen egységesíti a bőrt és tulajdonképpen hétköznapra elég is, ha a makacs, piros pattanásokat korrektorral takarjuk. Erősen gondolkozok nyárra egy sötétebb árnyalat beszerzésén, ugyanis a nagy melegben képtelen lennék ennél nehezebb állagú alapozót viselni.

Maybelline master graphic szemhéjtus
A hétköznapi minimalista sminkemet mostanában egy cicás tusvonallal próbálom feldobni, a rohanós reggelekre pedig tökéletes választásnak bizonyult a Maybelline filces tusa. A szövegkiemelőre emlékeztető kialakítás elsőre idegen volt számomra, de hamar hozzászoktam és beláttam, mennyire is egyszerű használni. Tartósság szempontjából kimondottan elégedett vagyok vele, ha nem piszkálom, csak minimálisan kopik meg nap végére.

Dove DermaSpa Youthful Vitality kézkrém
Nemrég már volt róla szó a blogon egy bejegyzés kapcsán és annyira megszerettem ezt a kézkrémet, hogy Joy napokon muszáj voltam lecsapni még egyre féláron. Az időjárás ugyan már nem ad okot a rendszeres kézkrém használatra, de a különböző vegyszerek nem könnyítik meg a dolgom, így előszeretettel nyúlok érte a mai napig. Tényleg szuper gyorsan beszívódik és nem hagy maga után ragacsos réteget. Kellemes az illata és a hidratáló hatásával is elégedett vagyok.

Zara Fruity eau de toilette
A fűszeres téli illatok után egy könnyed parfümöt szerettem volna, a megvásárolni tervezett, régen használt essence parfümöt azonban már nem lehet kapni. Új illat után viszont bevallom, nem igazán volt kedvem kutatni, szóval csak a szerencsés véletlennek köszönhetően futottam bele ebbe a gyümölcsös csodába. Nem tömény vagy émelyítően édes, kellemesen friss illat, most tényleg pont ilyenre vágytam.

Yves Rocher Mandarin-citrom-cédrus testradír cukorszemcsékkel
A képen ugyan nem szerepel, de tavaszi kedvencekhez sorolnám körülbelül az egész megújult Yves Rocher Plaisirs Nature termékcsaládot, ami közül abszolút kedvenc a cukorszemcsés testradír. A mandarin-citrom-cédrus illathármas szokatlan, de ínycsiklandozó elegyet alkot, engem teljesen levett a lábamról. Ez a testradír a valaha volt legjobb dolog, amit zuhanyzás közben próbáltam: az apró radírozó cukorszemcsék egy idő után feloldódnak, az olajos bázisnak köszönhetően pedig a hámlasztás mellett még ápolja is a bőrt.

Nektek mi lett a tavaszi kedvenc szépségápolási terméketek?

You May Also Like

0 megjegyzés