Dr. Organic Bioaktív kendermagolaj szemszérum

by - május 07, 2017
A hidratálást nem lehet elég fiatalon elkezdeni, a szem körüli érzékeny terület ápolásáról azonban sokszor megfeledkezünk. Eddig én sem fordítottam különös figyelmet erre, a Dr. Organic Intenzív szemszéruma bioaktív kendermagolajjal azonban igencsak felkeltette az érdeklődésemet, így szívesen mondtam igent a tesztelési lehetőségre.


'Számos kutatás kimutatta, hogy a kenderolajban megtalálható linolsav lassítja a sejtek öregedését, így valódi szuperfegyver lehet a bőr öregedés gátlásában. Rendkívül erős hidratáló és bőrpuhító hatású, emellett növeli a bőr rugalmasságát és a szövetek vízmegtartó képességét. Kisimítja, helyreállítja és hidratálja a bőrt. A bioaktív kendermagolaj a természet legkiegyensúlyozottabb olaja, esszenciális zsírsavakban és omega zsírsavakban gazdag.'

A 15 ml-es műanyag tubushoz papírdobozban juthatunk hozzá, amin rengeteg információt megtalálunk. A csavaros kupak alatt egy kis lyukú csőrös nyílás található, amin könnyű kinyomni a megfelelő mennyiségű szérumot. Az állaga hígabb, valóban szérumos, amit igazán könnyű eloszlatni - én simító, olykor óvatos ütögető mozdulattal szoktam eldolgozni a szemem alatt. Gyorsan beszívódik, így reggel, sminkelés előtt is nyugodt szívvel tudom ajánlani, nekem azonban az esti rutinom részévé vált. Az összetevői igen szépek, nem tartalmaz parabént, SLS-t, mesterséges színezéket, ásványi olajat, szilikont, továbbá BHT-t és parfümöt sem. Az illata sarkalatos pont lehet, olyan igazi 'natúr szépségápolási termék' illata van, de nem tolakodó és különben sem érezni használat után.

A megfelelő folyadékbevitel és egészséges életmód mellett igen fontos, hogy kívülről is hidratáljuk bőrünket a ráncok kialakulásának megelőzése érdekében. Jóllehet 26 évesen még inkább csak mimikai ráncaim vannak, (napi használat mellett) pár hét után azt vettem észre, a szemszérum valóban kisimítja és hidratálja a szem környék területét, feszesebb és reggelre kipihentebb a szemem alatti terület. Összességében szerintem tartja az ígéretét a szemkörnyékápoló, a gyors segítség mellett azonban úgy gondolom, ezt főleg hosszú távon fogja meghálálni a bőröm.

Ti használtok valamilyen szérumot kifejezetten a szem körüli érzékeny területre?

You May Also Like

0 megjegyzés