Goodbye 2017, Hello 2018

by - január 01, 2018
Mint minden visszatekintéskor, most is csak kapkodom a fejem, hova tűnt egy teljes év! Emlékszem, mikor tavaly január 1-én írtam az előző ilyen bejegyzést, milyen lelkes és optimista voltam.. és most egyszerre tűnik oly közelinek, mégis távolinak a 2017. Nem akarok összegzést, nem akarok évzárást, de pillanatnyilag - kicsit naivan - hiszek az újévi csodákban, ugyanis sosem volt még akkora szükségem a 'megújulásra', mint amennyire az előző év után igénylem. Tudom, hogy egy új év nem jelenti azt, hogy új könyvet nyitsz az életedben, de egy új fejezet kezdete még lehet. Általában sodródok az árral, nem szoktam megtervezni a jövőt, de most érzem, nagy szükségem van rá, hogy némi iránymutatást adjon.

(képek forrása: weheartit.com)

'There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.' Albert Einstein

Érdekes, hogy a szokásos éveleji lelkes pörgést és tenni vágyat felváltotta nálam a higgadt nyugalom. Nem beletörődően, hanem kiegyensúlyozottan. Jelen esetben pedig igaz ez a blogolásra is. Túl perfekcionista vagyok, ezáltal sokszor elégedetlen, ezek tesznek emberré, de a mindenre kiterjedő megfelelési kényszeremből egyszerűen elegem van. Más kihozni az adott dolgokból a maximumot, mint állandóan az elérhetetlen tökéletességre törekedni. De úgy érzem, elindultam egy jó irányba, hogy minden téren elengedjem a magammal szemben felállított elérhetetlen, tökéletes mintaképet, ami így egy sokkal pozitívabb életszemlélet felé vezet. Új hét, új hónap, új év. Nagyon várom, hogy 2018 mit tartogat számomra!

Szeretnék minden kedves olvasómnak nagyon boldog új évet kívánni!

You May Also Like

0 megjegyzés